Si huele a ´quemao´, soy yo

Sinais informativas nos parques forestais de Vigo

Diante da vaga de lumes que estamos a vivir nestes momentos en Galicia e ante a previsión de que isto non fixo máis que empezar dadas as condicións climatolóxicas e acumulación de biomasa despois dunha intensa primavera de choivas, José Carneiro asina en Faro de Vigo un artigo de opinión moi oportuno titulado "Si huele a ´quemao´, soy yo" (ver AQUI).

Destacar particularmente dous parágrafos que están moi aliñados co traballo que a Mancomunidade de Montes de Vigo:

"Ya no se protesta por falta de medios para extinguir, sino por no haber actuado antes. En Vigo, sin ir más lejos, seguimos sin el prometido anillo verde. Han sido los comuneros quienes han dado pasos: reforestando con especies que actúan como barreras naturales, abriendo nuevos cortafuegos…"

"Ojalá algún día dejemos de contarlos veranos por hectáreas arrasadas y desgracias que se nos quedan tatuadas en la memoria. Tal vez entonces entendamos que cuidar el monte no es solo apagar fuegos, sino impedir que se enciendan. Que la prevención no puede seguir siendo la eterna promesa que se desvanece con las primeras gotas de lluvia del otoño. Que Galicia no está hecha para arder. Ni para oler a quemao".